sâmbătă, 7 februarie 2009

Despre mine

Nu am crezut ca vrodata imi voi face blog.....cum nu am crezut vrodata ca voi ajunge sa urasc pe cineva......Da ma rog lumea se mai schimba......unii in rau altii in bine,tind sa cred ca eu m-am schimbat in bine. Hai sa va spun cate ceva despre mine. Ma numesc Adina am 15 ani sunt o fire comunicativa (cand vreau ):D imi place sa calatoresc, sa ma uit la emisiuni de divertisment, sa ies cu prietenii in oras , sa merg la scoala ,sa citesc carti si reviste glossy .Deoarece sunt in zodia varsatorului nu sunt o adolescenta obisnuita...cand imi place ceva cand nu imi place , cand vreau sa ma duc undeva cand nu vreau sa ma duc......asa ca eu trebuie sa fiu lasata in pace sa nu mi se impuna ce sa fac ,cum sa fac deoarece nu o sa fac niciodata cum spune altcineva. Urasc limba engleza....in schimb imi place limba franceza si spaniola....;;) .Emisiunea mea preferata este "In gura presei", deoarece este realizata intr -un mare fel de catre Mircea Badea.Sunt o fata puternica care stie ce vrea de la viata si care nu se da batuta usor.Pentru mine "Fiecare sut in fund este un pas inainte " . Imi place sa fac sport am facut 2 ani de zile karate dar m- am lasat si acum imi pare foarte rau da inca nu am uitat tot ;), vara stadionul e al meu imi place sa alerg ma relaxeaza . Imi mai place sa desenez richii de seara si de mireasa .Sper ca intr-o zi sa le admire cineva si sa le poarte da pana atunci e mult de lucru.Cam atat am avut sa spun despre mine :*:*.

2 comentarii:

  1. Lumea e rea...ma rog...te pupa pisica ta :*

    RăspundețiȘtergere
  2. mi`ar placea sa vad desenele tale;)
    si in ceea ce priveste lb franceza..:x:x:x

    RăspundețiȘtergere